قیمت روغن آرگان پرنسلی

قیمت روغن آرگان پرنسلی

قیمت روغن آرگان پرنسلی


هر آنچه که باید در رابطه با روغن آرگان پرنسلی و قیمت آن بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

روغن آرگان چیست؟

خواص روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان را از کجا می توان تهیه کرد؟

قیمت روغن آرگان چقدر است؟

قیمت روغن آرگان پرنسلی

قیمت روغن آرگان پرنسلی

روغن آرگان 

روغن آرگان پرنسلی سال ها برای مصارف مختلف از جمله در آشپزی، آرایشی و دارویی استفاده شده است.

خواص روغن آرگان 

تحقیقات اولیه نشان می دهد که روغن ارگان ممکن است به جلوگیری از بیماری های مزمن، از جمله بیماری های قلبی، دیابت و سرطان کمک کند. همچنین ممکن است انواع مختلفی از بیماری های پوستی را درمان کند.

1)استفاده  درمانی برای پوست

  • روغن آرگان معمولا به صورت خالص استفاده می شود اما اغلب در محصولات آرایشی مانند لوسیون ها و کرم های پوستی نیز موجود است.
  • در حالی که می توان آن را به طور مستقیم به پوست اعمال کرد، اما در ابتدا بهتر است تست حساسیت انجام دهید.

2)استفاده درمانی برای مو

  • شما می توانید روغن آرگان را مستقیما به موهای خیس یا خشک بزنید تا رطوبت موها را بهبود بخشید، شکنندگی موها را کاهش دهید یا خشکی را برطرف کنید.
  • همچنین گاهی اوقات در شامپوها نیز این روغن وجود دارد.
  • اگر اولین بار است که از آن استفاده می کنید، با مقدار کمی شروع کنید تا ببینید موهایتان چگونه پاسخ می دهد. اگر به طور طبیعی ریشه های چرب دارید، آرگان را فقط به انتهای مو خود بمالید تا موهایتان را بیش از آنی که هست چرب نکند.

3)مرطوب کننده پوست و مو

  • اسیدهای اولئیک و لینولئیک که اکثریت چربی روغن آرگان را تشکیل می دهند، مواد مغذی حیاتی برای حفظ پوست و موی سالم هستند و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کنند.
3)مرطوب کننده پوست و مو

3)مرطوب کننده پوست و مو

4)استفاده برای آشپزی

  • اگر شما مایل هستید از روغن آرگان برای تهیه غذای خود استفاده کنید، انواع مخصوصی که برای پخت و پز است به بازار عرضه شده و موجود است.
  • این روغن می تواند به آرامی گرم شود، اما برای استفاده در  گرمای بالا مناسب نیست زیرا می تواند به راحتی سوزانده شود.

 

5)ممکن است زخم را بهبود بخشد

  •  روغن آرگان ممکن است روند بهبود زخم را تسریع کند.
  • در یک مطالعه، مصرف موضعی روغن آرگان، رطوبت پوست را بهبود داده است.

 

6)اغلب برای درمان و جلوگیری از علائم استرچ مارک استفاده می شود

روغن آرگان اغلب برای پیشگیری و کاهش استرچ مارک استفاده می شود، تحقیقات نشان می دهد که روغن آرگان ممکن است به کاهش التهاب و بهبود ترک پوست کمک کند.

 

7)برای درمان آکنه مورد استفاده قرار می گیرد

  • برخی دانشمندان ثابت کرده اند که روغن آرگان برای درمان موثر بسیاری مشکلات پوستی از جمله آکنه مفید است، ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهاب روغن آرگان ممکن است از کاهش قرمزی و تحریک پوست ناشی از آکنه جلوگیری کنند.
  • روغن همچنین ممکن است به هیدراتاسیون پوست کمک کند، که برای جلوگیری از آکنه مهم است.
  • این که آیا روغن آرگان در درمان آکنه شما موثر است، احتمالا بستگی به علت آن دارد. ادر جوش های معمولی روغن آرگان یک راه حل خوب است. با این حال، اگر آکنه شما ناشی از هورمون ها باشد، روغن آرگان به احتمال زیاد اثر قابل توجهی نخواهد داشت.

 

8)برای درمان ناخن دست و پا

خواص نرم کننده روغن آرگان برای ناخن های شکننده، دست های خشک و ترک خورده، پوست خشک پا مناسب است. این روغن پوست را مرطوب کرده و نرم می کند، و ناخن ها را قوی و سالم می کند. سعی کنید قبل از خواب دست ها و پاها را با چند قطره روغن آرگان ماساژ دهید.

9)مرطوب کننده لب

به خصوص در هوای سرد و یا خشک، لبها به راحتی می توانند خشک و ترک خورده شوند. روغن آرگان محصول ایده آلی است تا اطمینان حاصل شود که لب ها، نرم می شوند. یک قطره یا دو قطره را به لب های خشک بزنید – اما مطمئن باشید که هرگونه روغن اضافی را پاک کنید.

روغن آرگان را از کجا می توان تهیه کرد

روغن آرگان به طور شگفت انگیزی این روزها محبوب شده است، چون استفاده از آن آسان است و به سلامت و زیبایی افراد کمک می کند. این روغن را در بسیاری از فروشگاه های بهداشتی و فروشگاه های آنلاین به طور گسترده ای در دسترس است. پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مایا اویل می باشد که این روغن را به طور مستقیم از فرانسه وارد می کند و روغن های ارائه شده توسط این فروشگاه صد در صد طبیعی هستند.

روغن آرگان پرنسلی را از کجا می توان تهیه کرد

روغن آرگان را از کجا می توان تهیه کرد

قیمت روغن آرگان

روغن آرگان  در حجم های متفاوت به فروش می رسد. طبعا بسته به کارخانه سازنده،  اصل و طبیعی بودن آن دارای بازه های متفاوت قیمتی است. بسیاری از مردم پس از استفاده از آن، نتایج مطلوبی را گزارش می دهند و استفاده از روغن آرگان را به همگان توصیه می کنند.

از اینکه تا انتهای مقاله قیمت روغن آرگان پرنسلی ما را همراهی کردید متشکریم

روغن ارگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *