روغن آرگان يانسی

روغن آرگان يانسی

روغن آرگان يانسی


هر آنچه که باید در رابطه با روغن آرگان يانسی و خواص آن بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

روغن آرگان چیست؟

خواص روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان يانسی

روغن آرگان يانسی

روغن آرگان 

روغن ارگان  به “طلای مایع” معروف است، این روغن یک محصول صد در صد طبیعی است که از هسته های درختی با همین نام بدست می آید که این درخت مخصوص منطقه مراکش می باشد. این روغن بسیار غنی از مواد مغذی مفید از جمله اسیدهای چرب و ویتامین  E است.

 

خواص روغن آرگان 

خواص آن به ویژه برای مو و پوست بسیار مفید است، که باعث می شود که انتخاب محبوبی برای بسیاری از افراد باشد. هر کسی می تواند از مزایای روغن آرگان برای بدن خود استفاده کند. در اینجا به برخی از کاربردهای رایج آن اشاره می کنیم.

 

1)باعث مرطوب شدن پوست می شود

روغن ارگان به عنوان یک مرطوب کننده برای نرم شدن پوست استفاده می شود. با ویتامین E و محتوای اسید چرب اشباع شده، روغن آرگان محصول ایده آلی است که به پوست حالت طبیعی می دهد و آن را به راحتی جذب می کند و غیر چرب و غیر حساس است.

کاربرد  آن برای تمام بدن، از جمله صورت و گردن است. به سادگی چند قطره را روی پوست خود با استفاده از حرکات ملایم بزنید، یا به عنوان لوسیون صورت و بدن، استفاده کنید.

 2) باعث تقویت مو می شود

اثبات شده است  که روغن آرگان موها را نرم تر، ابریشمی و شفاف تر می کند. این روغن یک درمان ایده آل و طبیعی برای مو است و حتی می تواند به درمان موهای شکسته و خشک شده نیز کمک کند. استفاده از روغن آرگان به منظور حفظ موهایتان بسیار آسان است. در انواع مختلفی از محصولات وجود دارد و راه های مختلفی برای استفاده از آن برای نتایج مختلف موجود است.

این روغن باعث می شود مو به راحتی قابل کنترل باشد و سبکی سالم و جذاب برای هر نوع مو ایجاد می کند. از این روغن بر روی موها پس از خشک کردن، به حالت روزانه می توانید استفاده کنید. چند قطره روغن آرگان را روی کف دست خود قرار دهید و سپس به موهایتان آغشته کنید.

 2) باعث تقویت مو می شود

2) باعث تقویت مو می شود

3)این روغن خاصیت ضد پیری دارد 

این روغن فقط به عنوان یک مرطوب کننده بسیار مقوی شناخته نشده است، بلکه این توانایی را دارد تا پوستتان را جوان و شاداب نماید و آثار پیری مانند چین و چروک را به میزان زیادی محو کند و از بین ببرد. اثر ضد اکسید کننده روغن آرگان آن را محصول ایده آل ضد پیری می کند.

 4)باعث بازسازی پوست می شود. 

بهترین روش برای استفاده از روغن آرگان برای برجسته ترین اثرات ضد پیری، ماساژ چند قطره در صورت و گردن قبل از خواب است. این روغن را به عنوان یک مرطوب کننده و anti-ager مورد استفاده قرار می دهند.

5)باعث  درمان پوست های خشک می شود 

افرادی که از پوست خشک یا شرایطی مانند اگزما رنج می برند که می تواند باعث پوسته پوسته شدن و خارش پوست و ترک شود، به شدت از روغن آرگان سود خواهند برد. ویتامین E و اسیدهای چرب در روغن آرگان برای ترمیم پوست آسیب دیده و ارائه مواد مغذی آن، باعث جلوگیری از خشکی و تحریک بیشتر می شوند. روغن آرگان همچنین شامل مواد تشکیل دهنده ای است که پوست را تسکین می دهد. اعمال مقدار کمی روغن به طور مستقیم به پوست آسیب دیده و ماساژ دادن به آرامی می تواند کمک کننده باشد و پوست را ترمیم کند.

6)باعث برطرف شدن آکنه در پوست می شود

با اینکه که بسیاری از مواد آرایشی بهداشتی می توانند بیماری های پوستی مانند آکنه را بیشتر کنند، روغن آرگان در واقع پوست آسیب دیده را ترمیم می کند. آکنه اغلب نتیجه پوست چرب است. از آنجا که روغن آرگان غیر چرب است، به رطوبت طبیعی کمک می کند تا پوست را متعادل سازد. روغن آرگان همچنین حاوی ضد اکسیدان ها است که به بهبودی سلول های آسیب دیده پوست کمک می کند و التهاب را کاهش می دهد.

استفاده از چند قطره روغن آرگان روی پوست پس از تمیز کردن و خشک کردن پوست، تضمین می کند که رطوبت و مواد مغذی ضروری به پوست می رسد. ماساز آرام و تکرار دو بار در روز می تواند کمک کند تا درمان آکنه راحت تر شود و همچنین باعث متعادل کردن پوستی که بسیار خشک شده است می شود.

آنتی اکسیدان ها در روغن آرگان به طور کلی برای پوست های شکننده ای که تحریک شده، ترک خورده، آسیب دیده و یا حتی سوخته است، مفید هستند. خواص آن شامل کاهش التهاب، تسکین دهنده درد و افزایش میزان بهبودی است.

زدن چند قطره روغن آرگان به پوست آسیب دیده کمک می کند تا سرعت روند بهبودی افزایش یابد.

7)از بین بردن ترک پوستی دوران بارداری

استرچ مارک یا ترک های بارداری مشکل بسیاری از زنان باردار است، اما روغن آرگان محافظ ایده آل در برابر استرچ مارک و تضعیف پوست پس از بارداری است. روغن آرگان الاستیسیته پوست را به دلیل محتوای ویتامین E آن افزایش می دهد. با استفاده از چند قطره روغن آرگان روی سینه ها، شکم، باسن و ران در دوران بارداری احتمال ایجاد ترک های ناخوشایند را کاهش می دهد.

7)از بین بردن کشش پوستی دوران بارداری

7)از بین بردن کشش پوستی دوران بارداری

روغن آرگان همچنین ایده آل برای نگهداری پوست و مو به صورت نرم، سالم و هیدراته در طی بارداری است.

بهترین خصوصیات در مورد روغن آرگان این است که می توان با خیال راحت در فرم خالص از آن استفاده کرد و نیازی به خرید آن به عنوان یک عنصر در لوسیون ها و مرطوب کننده ها نیست. یک بطری روغن آرگان بسیار خواص متنوعی دارد و می تواند برای تمام این مزایا استفاده شود. این روغن معجزه آسای زندگی شما خواهد بود. به شما پیشنهاد می شود حتما از روغن آرگان استفاده کنید.

از اینکه تا انتهای مقاله روغن آرگان يانسی ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم نهایت استفاده را برده باشید.

روغن ارگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *