روغن رز هیپ چه خواصی برای موی سر دارد؟

فواید روغن رزهیپ

روغن رز هیپ و رطوبت رسانی به پوست سر

روغن رز هیپ مو می تواند در کمک به بازیابی رطوبت تارهای خشک، ترمیم موهای آسیب دیده و به حداقل رساندن موقت اثرات دو شاخه شدن مو موثر باشد. سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که مو و پوست سر را تغذیه می کند. به علاوه، همه انواع مو می توانند از مزایای این روغن سبک وزن بهره مند شوند!

این روغن برای قرن ها و توسط بومیان آمریکا و مصری ها مورد استفاده بوده است. برای درمان شوره سر، خارش پوست سر و خشکی استفاده می شود.

در این مقاله به بررسی فواید فراوان روغن رزهیپ برای مو می پردازیم. ما همچنین به شما می گوییم که چگونه می توانید از آن استفاده کنید و اقدامات احتیاطی که باید انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید. 

 

روغن رزهیپ

 

فواید روغن رز هیپ چیست؟
خشکی و شوره سر را درمان می کند، موها را تغذیه می کند، ریزش مو را کاهش می دهد، پوست سر را نرم می کند، تولید سبوم را کاهش می دهد و به درمان اگزما و پسوریازیس کمک می کند.

چه کسی می تواند از آن استفاده کند؟
هر کسی که مایل به کاهش ریزش مو است و به این روغن حساسیت ندارد، می تواند از آن استفاده کند.

چند وقت  باید از این روغن برای ترمیم موی سر استفاده کرد؟

این بستگی به نوع مو و نیازهای فردی دارد. به طور کلی می توانید یک یا دو بار در هفته از روغن گل رز برای موهای خود استفاده کنید.

احتیاط در نحوه استفاده
این محصول ممکن است باعث خارش، قرمزی یا کهیر، بثورات و پوسته پوسته شود. از این رو، قبل از اعمال یک پچ تست انجام دهید.

چرا روغن رزهیپ؟

پوست سر شما به مرطوب سازی نیاز دارد به خصوص در فصل زمستان. از زمان های قدیم، مردم از روغن گل رز برای جلوگیری از خطوط ریز و شوره سر استفاده می کردند.

علاوه بر این، استفاده از این روغن روی مو باعث جوانسازی فولیکول های مو می شود. موهای شما قوی تر می شوند و در نتیجه ریزش مو کاهش می یابد. علاوه بر این، روغن گل رز سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که پوست و مو را احیا می کند.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با این  محصول سبک و موثر آشنا کنیم امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول کلیک کنید.

 

پوست و مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *