برترین جوان کننده و حجم دهنده پوست را بشناسید!

حجم دهنده صورت

حجم دهنده پوستبرترین جوان کننده های بدون عوارض کدامند؟

حجم دهنده پوست یا چاقی صورت؟

زیبایی پوست صورت برای هر خانم و آقایی جزو اولویت هایش به حساب می آید ، چرا که در روابط اجتماعی و کاری اولین قسمتی که مدنظر گرفته می شود و در ادامه روند کاری تاثیر گذار است چهره شماست.

چین و چروک ها و همچنین حجم صورت شما که بسته به استخوان بندی شما دارد ، در ظاهر و نظر دیگران در مورد شما بسیار موثر است.

اگر دارای صورتی کم حجم و دارای چین و چروک باشید ، علاوه بر اینکه اعتماد به نفس پایینی را تجربه خواهید کرد ، از نظر دیگران به شدت شخصیت ضعیفی در نظر گرفته خواهید شد.

چرا که لاغری صورت و چین و چروک شما را در نظر دیگران شخصی خسته و کم حوصله به نظر می رساند و در عین حال پوست شفاف و دارای حجم مناسب نشانه شادابی و سلامتتان است.

حجم دهنده پوست

اما راه حل چیست ؟

روشهایی بسیاری برای حجم دادن به صورت و از بین بردن چین و چروک وجود دارد که سعی می کنیم ، روشهای شناخته شده و موثر را معرفی کنیم و پس از مقایسه مزایا و معایب هر کدام به انتخاب بهترین راه حل با کمترین عوارض و هزینه برسیم.

تغذیه مناسب برای حجم دادن و چاقی صورت

قبل از همه باید بگم طبیعی ترین روش برای شادابی ، شفافیت و چاق شدن صورت استفاده از تغذیه مناسب است.

نوشیدن آب به اندازه کافی ، مصرف میوه و سبزیجات تازه و ورزش و تحرک مناسب در کنار تغذیه شادابی و چاقی صورت شما را تسریع می بخشد.

در کنار میوه و سبزجات ، آجیل و خشکبار بخصوص چهار مغز که شامل مغز های پسته ، بادام ، فندق و گردو باشد بهمراه خرما بسیار در حجم دادن به صورت شما موثر است.

مصرف هویج و سالاد کاهو بهمراه جوانه گندم بخصوص برای خانم به علت تامین ویتامین های E و B بسیار توصیه می شوند.

استفاده از تغذیه مناسب علاوه بر اینکه برایتان زیبایی ، شادابی و سلامت به ارمغان می آورد و عوارضی ندارد ، اما به شدت روش زمانبری است .

روغن حجم دهنده بانوان

روغن حجم دهنده بانوان

ماساژ و ورزش پوست

بعد از تغذیه میتوان ، ماساژ و ورزش صورت را به عنوان روش موثر دیگری برای حجم دادن به صورت نام برد.

استفاده از ورزش های مناسب در کنار تغذیه حجم گرفتن صورت را سرعت می بخشد ، اما همانند تغذیه باز هم زمانبر و نیازمند حوصله است .

در عین زمانبر بودن این روش مشکل بعدی این روش ، وجود ورزش های و تکنیک های بسیاریست که تشخیص موثر بودن این تکنیک های به شدت سخت است.

مزایای روغن آرگان

استفاده از ماسک برای حجم دادن به صورت

روش دیگر استفاده از ماسک های صورت برای حجم دادن و رفع چین و چروک است ، باز هم مانند قبل میتوان تغذیه و استفاده از ورزش های مناسب را با استفاده از ماسک صورت برای داشتن چهره ای زیبا و جذاب به کار برد.

در مقایسه با روشهای قبلی استفاده از ماسک مناسب سرعت بالاتری برای رسیدن به نتیجه دارد ، اما این نکته را در نظر داشته باشید که تغذیه مناسب علاوه بر سرعت بخشیدن به زیبایی شما ، باعث حفظ ظاهر صورت شما ، بنابراین برای تغذیه مناسب و به دور از غذاهای نامناسب مانند فست فود همیشه برنامه داشته باشید.

برای بهره بیشتر چند ماسک مناسب برای چاق کردن صورت و رفع چین و چروک به شما معرفی می کنیم ، تا به چهره ای با حجم مناسب و زیبا دست یابید.

ماسک خیار و گلاب

خیار را رنده کرده و به مدت بیست دقیق روی پوست خود قرار دهید پس از آن کمی گلاب مرغوب و با کیفیت را روی پوست صورت خود کمپرس کنید.

خیار با خواص خود باعث لطافت و آبرسانی به سطح پوست شماست و در کنار گلاب شادابی و حجم مناسب را برای پوست صورت شما به ارمغان می آورد .

توصیه ما به استفاده از این ماسک به مدت 3 هفته تا یکماه است.

ماسک گل رس

ماسک گل رس یکی دیگر از ماسک های موثر برای حجم دادن و چاقی صورت شماست ، این ماسک طبیعی در کشورهای هند ، مصر و چین پر مصرف می باشد.

کافیست خاک رس را الک کرده و با گلاب مرغوب ترکیب نمایید تا به خمیر دست بیابید.

نکته اینجاست که هر چه شما گلاب را به آرامی به خاک رس اضافه کنید راحتتر به خمیر ماسک دست میابید.

کافیست تا این ماسک را به مدت 20 دقیقه روزانه روی پوست خود قرار دهید .

در مقایسه با سایر روشها ، استفاده از دو ماسک بالا سرعت و عملکرد بهتری دارد و شما پس از استفاده از این ماسک ها متوجه تاثیر آنها می شوید.

اما مشکل اینجاست که اثر ماسک ها بر کل صورت شماست و سخت میتوانید اثر این ماسک ها را بر قسمت خاصی معطوف نمایید.

بهترین راه چاق و حجیم کردن صورت

موثر ترین و بهترین روش برای حجم دادن به صورت

در بالا بدون عوارض ترین روش ها را بررسی کردیم و به روشهای دارای هزینه بالا و با عوارض بسیار مانند استفاده از کرم های شیمیایی و بوتاکس نرسیدیم .

اما اکنون زمان آن رسیده که بهترین روش و پیشنهاد خود را ارائه کنیم .

روغن خراطین یکی از معجزاتی است ، که اگر دارای کیفیت و اصالت باشد تاثیر بسیار بالایی برای حجم دادن و رفع چین و چروک شماست.

روغن خراطین اصل از کرم های ایزینیا فتیدا که موجودی مفید است ، طی فرایندی خاص و حساس تهیه می شود و سرشار از امگا 3 ، 6 و 9 می باشد.

روغن خراطین با خواص معجزه زا علاوه بر اثر جوان سازی و رفع چین چروک برای حجم دادن به گونه ، لب ، سینه ، باسن و عضلات موثر است.

روغن خراطین علاوه بر تاثیر فوق العاده برای حجم دادن به قسمت مورد نظر ( بصورتی که به معجزه معروف شده) بسیار در مقایسه با روشهای بدون عوارض و کم هزینه عملکرد حجم دادن را به سرعت انجام می دهد.

 

مطالب بیشتر : خواص خراطین را بشناسید…

اثر خراطین در حجم دهندگی گونه

گونه در ظاهر صورت بخصوص برای خانم بسیار موثر می باشد ، بجای تزریق ژل و پروتز گونه که هر روز هزینه برتر می شود و تحمل عوارض بعد از عمل و تزریق با خرید روغن خراطین مایا ، زیبایی ماندگار را به گونه خود بدهید و با اعتماد به نفس بدرخشید.

حجم دادن لب با خراطین اصل

برای بسیاری از چهره ها لب های نازک و ظریف زیبا نیست و با توجه به اینکه لب ها یکی از قسمت های مهم در نظر آقایان و خانم در چهره هر فردی است ، حجیم کردن لب ها با لوازم آرایشی و تکنیک های آرایش شما را زیباتر می کند.

اما تزریق ژل و بوتاکس این زیبایی را چند برابر می کند و محدودیت لوازم آرایشی را از بین می برد ، اما تزریق ژل و بوتاکس علاوه بر عوارض اولبه و ثانویه ماندگار نیست و هزینه زیادی را برایتان دارد.

اما استفاده از روغن خراطین علاوه بر مقرون بصرفه بودن بدون عوارض و ماندگار لب شما را حجیم و زیبا می کند.

روغن خراطین برای حجم دادن به عضلات قسمت های مختلف شما موثر و بدون عوارض است.

حجیم کردن صورت با طب سنتی

روشی در طب سوزنی وجود دارد که با استفاده از طب سوزنی گردش خون را در قسمتی که نیاز دارد حجیم شود بالا می برد و همان عملکرد روغن خراطین را با سوزن های نازکی انجام می دهد.

این روش در مقایسه با سایر روش ها دارای بالاترین سرعت می باشد، تنها مشکل این روش سخت پیدا کردن متخصص طب سوزنی است.

نتیجه

در سایت مایا اویل سعی کردیم روش های بدون عوارض برای چاق کردن یا حجم دادن به صورت و از بین بردن چین و چروک را خدمتتان معرفی نماییم.

به اینجا رسیدیم که از نظر سرعت استفاده از طب سوزنی و روغن خراطین بهترین روشها می باشند ، اما در مقایسه با تمام شرایط خرید و استفاده از روغن خراطین اصل بهترین روش در نظر گرفته شد.

نکته آخر که دوباره بیان می کنیم ، استفاده از تغذیه مناسب به عنوان یک برنامه همیشگی است.

امیدواریم توانسته باشیم مطلب مفیدی ارائه نماییم ، لطفا نظرات و سوالات خود را با ما در میان بزارید.

 

پوست و مودسته‌بندی نشدهماسکمشاوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *