روغن آرگان چه مارکی خوبه

روغن آرگان چه مارکی خوبه

روغن آرگان چه مارکی خوبه


آیا در هنگام خرید روغن آرگان از خود پرسیده اید که روغن آرگان چه مارکی خوبه ؟ در این مقاله سعی می شود تا به این سوال پاسخ داده شود و در عین حال به بررسی مفصلی از روغن آرگان پرداخته شود

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده می شود:

  • روغن آرگان چیست؟
  • مشخصه ی یک روغن اصل و خالص چیست؟
  • موارد استفاده روغن آرگان چیست؟
  • خواص روغن آرگان در چیست؟
روغن آرگان چه مارکی خوبه

روغن آرگان چه مارکی خوبه

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان یا بهتر است که بگوییم طلای مایع، محصول دانه های درخت آرگان می باشد که در کشور مراکش رشد می کند. این روغن از لحاظ قیمت بسیار گران بوده و جزء روغن های گران قیمت به حساب می آید. این محصول به عنوان یکی از بهترین مرطوب کننده ها، جوان کننده ها شناخته شده است و به خاطر خواص منحصر به فردی که دارد در صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این محصول بخاطر خواص ضد پیری که دارد نام چشمه جوانی به خود گرفته است. روغن آرگان سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی برای پوست و مو می باشد. چون این روغن با رادیکال های آزاد پوست و مو مبارزه می کند می تواند باعث جوان ماندن پوست و مو شود و از پیری جلوگیری کند.

مصرف این روغن کمک می کند خطوط ریز و همچنین چین و چروک ها بر طرف شود. قابلیت ارتجاعی این روغن باعث می شود یک محافظ خوب برای پوست باشد و باعث بازسازی سلول های پوست شود.

روغن ارگان چیست؟

روغن آرگان چیست؟

مشخصه ی یک روغن اصل و خالص چیست؟

مشخصه های یک روغن آرگان خوب و اصل این است که رنگ روغن حتماً باید طلایی و بدون بو باشد یعنی هیچ اسانسی به آن اضافه نشده باشد. خیلی از تولید کننده ها و شرکت ها بخاطر اینکه نظر مشتری را جلب کنند به روغن مواد اسانسی اضافه می کنند که این خود می تواند یک راه تشخیص غیر اصل بودن روغن باشد.

حتی اصل بودن روغن آرگان را می توان از روی مواد تشکیل دهنده تشخیص داد چون فقط باید شامل روغن آرگان باشد و هیچ اسانس و یا مواد نگهدارنده و افزودنی همچون سلکوپنتاسیلوکسان نداشته باشد که اگر غیر از این بود می تواند نشان غیر اصل بودن محصول باشد.

محصولی که خریداری می کنید حتما باید گواهینامه معتبر داشته باشد. پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه مایا اویل خرید کنید. چرا که ضمانت اصل بودن را به همراه کالا ارائه میدهد.

موارد استفاده روغن آرگان :

  • برای حفظ سلامت پوست و مو و همچنین ناخن ها بسیار مفید و موثر است.
  • این روغن باعث بازسازی سلول های پوستی می شود و یک محافظ قوی برای پوست به حساب می آید.
  • از خشکی پست محافظت می کند و درمان بسیار خوبی برای خارش پوستی است.
  • موخوره و خشکی مو را درمان می کند.
  • برای پوست خیلی مغذی است و یک روشن کننده و جوان کننده عالی برای پوست به حساب می آید.
  • درمانگر اگزما، سوختگی و همچنین پوست های ملتهب می باشد.
موارد استفاده روغن آرگان را بیان کنید:

موارد استفاده روغن آرگان :

خواص روغن آرگان در چیست:

از خواص این روغن به موارد بسیار زیادی می توان اشاره کرد که باعث شده است این روغن را به یک روغن مهم و لازم برای هر فردی تبدیل کند. از این روغن می توان برای مصارف خوراکی استفاده کرد اما آنجایی که این روغن قیمت بالایی دارد, مصارف زیبایی و بهداشتی و درمانی آن بیشتر از مصرف خوراکی و پخت و پز است. خصوصیتی که باعث منحصر به فرد شدن این روغن شده است ترکیب طلایی این محصول است.

این روغن به خاطر ترکیب طلایی که دارد می تواند خودش به تنهایی زیبایی و سلامت پوست و مو را تضمین کند، یعنی این روغن می تواند یک راه حل کامل برای از بین بردن بسیاری از مشکلات پوستی باشد. روغن آرگان سرشار از ویتامین های مختلف، آنتی اکسیدان ها و همینطور اسیدهای چرب ضروری است. در این مقاله خواص روغن آرگان را برای پوست بررسی می کنیم:

استفاده از روغن آرگان جهت درمان آکنه:

روغن آرگان به خاطر خواص آنتی باکتریالی که دارد مانند یک محافظ عمل می کند و از بروز آکنه جلوگیری می کند. همچنین بخاطر خواص آنتی اکسیدانی و ویتامین E که دارد جهت درمان آکنه استفاده می شود. این روغن به خاطر ترکیباتش به اعماق پوست نفوذ کرده و اثر چربی و براق بودن بر روی پوست برجا نمیگذارد.

ترکیب روغن آرگان و روغن درخت چای از بهترین روش ها برای درمان آکنه است که بعد از تمیز کردن صورت و یا شب ها قبل از خواب بر روی پوست برای درمان آکنه مالیده می شود با تکرار این عمل بعد از گذشت مدت کوتاهی اثر شگفت انگیز آن را حتماً خواهید دید.

جوان سازی و جلوگیری از پیری زودرس:

یکی از دلایلی که افراد دچار پیری زودرس می شوند آلودگی هوا و همچنین نورخورشید و اشعه های آن است که سلامتی پوست و شادابی آن را از بین می برد. روغن آرگان بخاطر خواصی که دارد می تواند از پیری و روند آن جلوگیری کند و آن را به تعویق بیندازد و همچنین بخاطر ویتامین E و ساپونین رادیکال های آزاد موجود در پوست را خارج می کند. این روغن در کلاژن سازی پوست بسیار موثر است چون کلاژن است که باعث شادابی و جوان ماندن پوست می شود. این روغن شادابی را دوباره  به چهره ها بر می گرداند.

جوان سازی و جلوگیری از پیری زودرس:

جوان سازی و جلوگیری از پیری زودرس:

روغن آرگان باعث آبرسانی به پوست می شود:

هنگامی که از پوست و مراقبت از آن صحبت می شود یکی از فاکتورهای مهم بحث آبرسانی پوست است. خشکی پوست یکی از مشکلات و بهتر است بگویم معضلات پوستی است که خیلی از افراد از آن رنج می برند و باعث درد و رنج در افراد می شود.

حال برای درمان این خشکی از روغن آرگان استفاده می شود که با خواص آبرسانی بسیار بالایی که دارد برای همیشه از بروز این معضل جلوگیری می کند. رطوبت روغن آرگان به خاطر اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان موجود در آن است.

روغن آرگان باعث درخشان کردن پوست می شود:

ترکیب اسید اولئیک و اسید استئاریک موجود در روغن آرگان سلول های پوست را تغذیه می کند و استفاده مکرر از این روغن باعث درخشان شدن پوست می شود و زیبایی پوست را دو چندان می کند. برای ینکه این روغن تمام بهره لازم را به پوست شما برساند باید قبل از خواب و بر روی پوست تمیز مالیده و ماساژ داده شود.

موارد دیگر استفاده روغن آرگان برای بهبود زخم، درمان در عفونت های پوستی، زیبایی و نرم کردن لب، استحکام ناخن و درمان ترک بارداری می باشد. امیدواریم با خواندن مقاله روغن آرگان چه مارکی خوبه اطلاعات کافی را در زمینه  روغن آرگان به شما داده باشیم.

روغن ارگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *