قیمت خاک رس در عطاری

قیمت خاک رس در عطاری

قیمت خاک رس در عطاری


در این مطلب ما میخواهیم به موضوع قیمت خاک رس در عطاری بپردازیم. خاک رس که درطبیعت به فراوانی یافت می شود انواع مختلفی دارد، که دارای فواید زیادی از جمله زیبایی پوست و برای مصارف فراوان دیگر.

قیمت خاک رس در عطاری

قیمت خاک رس در عطاری

معمولا  خاک رس در انواع عطاری ها موجود است. و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.  اگر مطمئن نیستید که خاک رس ارائه شده در عطاری ها استاندارد و صد در صد طبیعی است، پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه اینترنتی مایا اویل خریداری کنید، چرا که در این فروشگاه ضمانت کالا ارائه می شود

اکنون ما به چندین سوال که ممکن است برای شما پیش آمده باشد را پاسخ می دهیم.

  1. خاک رسی چگونه خاکی است؟
  2. انواع خاک رس کدام اند؟
  3. فوآید خاک های رس کدام اند؟
  4. خاک رس سفید دارای چه ویژگی ها و فوآیدی می باشد؟
  5. قیمت خاک رس درعطاری ها چگونه است؟
  6. انواع ماسک های زیبایی پوست با خاک رس کدام اند؟
  7. مضرات خاک رس برای پوست کدام است؟

 

 

 خاک رسی چگونه خاکی است؟

ذرات این نوع خاک اندازه ای بالغ بر0.002 میلی متر است که شامل 50 درصد خاک است. این نوع خاک به دلیل اینکه دارای دانه های بسیار ریزی هستند برای کشاورزی و رشد گیاهان مناسب نیستند، اما در صنعت زیبایی و پوست به همین دلیل کوچک بودن ذرات  به عمق پوست نفوذ کرده و پاکسازی عمیق پوست را انجام می دهد .

 خاک رسی چگونه خاکی است؟

خاک رسی چگونه خاکی است؟

انواع خاک رس کدام اند؟

این نوع های خاک رس هر کدام برای استفاده یک نوع پوست است و باید بعد تحقیق راجب هر نوع و نوع پوست خود استفاده شود.

  • خاک رس بنتونیت
  • خاک رس فولرز ارث
  • خاک رس سبز
  • خارک رس زرد
  • خاک رس قرمز
  • خاک رس سفید یا کائولین
  • خاک رس صورتی
انواع خاک رس کدام اند؟

انواع خاک رس کدام اند؟

فواید خاک های رس کدام اند؟

خاک رس دارای خواص فراوانی دارد که برای انواع ماسک ها و در اینجا به چندین مورد اشاره می کنیم. سفت کننده و لیفتینک قوی، تقویت فرم دهنده ی صورت، لایه برداری صورت، رفع انواع لک های پوستی، چاق کننده ی صورت، مناسب برای انواع پوست های حساس، دارای مواد معدنی مثل: آهن، کلسیم، سیلیکا، پتاسیم، منیزیم، از بین برنده ی انواع چربی ها و کثیفی ها، باعث فعال شدن سیستم لنفاوی می شود

که پوست تازه و شفاف می شود، خاصیت رفع سوختگی در آفتاب، ضد عفونی کننده ی قوی پوست، بهبود برای جای نیش حشرات، بهبود پوست های عرق سوز شده، ضد چروک، خاصیت بستن منافذ باز، رفع جوش های چرکی و سر سیای پوست.

فوآید خاک های رس کدام اند؟

فوآید خاک های رس کدام اند؟

خاک رس سفید دارای چه ویژگی ها و فوایدی می باشد؟

این خاک که از کلسیوم، منیزیم، سیلیکا و روی تشکیل شده باعث  تحریک کردن سیستم لنفاوی می شود. و بدون اینکه چربی های پوست را بگیرد به صورت ملایم کثیفی ها را از روی پوست بر میدارد چون دارای نرم ترین خاک است و از ذرات خالص خاک تهیه شده است. این نوع بیشتر در محصولات آرایشی مثل پنکیک ها، صابون ها، ماسک های صورت، دئودورانت ها استفاده می شود.

خاک رس سفید دارای چه ویژگی ها و فوایدی می باشد؟

خاک رس سفید دارای چه ویژگی ها و فوایدی می باشد؟

قیمت خاک رس در عطاری ها چگونه است؟

در ایران 8000 گونه گیاه وجود دارد و تقریبا 2300 نوع آن دارویی و معطر می باشند اما همه ی این مقدار در عطار ها به فروش نمی رسد بلکه تنها 450 گونه ی آن  در انوان عطاری ها وجود دارد، خاک رس نیز جزء همین  تعداد است و در عطاری را موجود است. خاک رس نیز مانند همه ی محصولات دیگر دارای قیمت های متفاوت با انواع کیفیت ها می باشد. این خاک ها که در انواع عطاری ها یافت می شود.

سعی کنید از عطاری های مطمئن خرید کنید تا خاک رس با کیفیتی را تهیه کنید. اما ما نمیتوانیم قیمتی ثابت را بگوییم زیرا هر اعطاری مناسب با نوع خاک رسی که می فروشد قیمت گذاری می کند. از آنجایی که محصولات آرایشی و انواع ماسک های زیبایی که در بازار موجود است شیمیایی هستند

و پیدا کردن جنسی مرغوب بسیار سخت است، توصیه می شود که از محصولات گیاهی که بدون مواد نگهدارنده هستند استفاده کنید و درعطاری ها به راحتی  یافت می شود ، مانند خاک رس که قیمت آن هم بسیار ارزانتر و مرقون به صرفه تر از مواد شیمیایی نا مرغوب است .

لازم به ذکر این نکته می باشد که در هنگام استفاده از خاک رس آن را در داخل ظروف غیر فلزی، مانند: شیشه، پلاستیک، چوبی، سرامیک قرار دهید چون باعث کم کردن تاثیر آن می شود.

 

انواع ماسک های زیبایی پوست با خاک رس کدام اند؟

ماسک خاک رس و گلاب،  ماسک خاک رس و خیار، ماسک خاک رس و عسل، ماست خاک رس و آبلیمو، ماسک خاک رس وسفیده تخم مرغ، ماسک خاک رس و چریش، ماسک خاک رس و آب، ماسک خاک رس و نعنا، ماست خاک رس ساده همراه با آب، ماسک خاک رس و ژل الوئه ورا، ماسک خاک رس و روغن درخت چای،

 

مضرات خاک رس برای پوست کدام است؟

فوآید زیادی دارد اما استفاده ی زیاد از خاک رس معایبی هم دارد، یکی از مضرات شایع خاک رس این است که بعد از استفاده از آن پوست به شدت خشک می شود. و شاید پوست ملتهب نیز شود که باید سریع با آب سرد شسته شود.

ماسک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *