قیمت خاک رس برای صورت

قیمت خاک رس برای صورت

قیمت خاک رس برای صورت


مقاله ی امروز ما درباره ی قیمت خاک رس برای صورت است با ما همراه باشید. اگر مایل به خرید خاک رس برای صورت هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مایا اویل می باشد.

قیمت خاک رس برای صورت

قیمت خاک رس برای صورت

در ادامه به تعدادی از سوالات که ممکن است برای شما عزیزان پیش آمده باشد پاسخ می دهیم:

  1. قیمت خاک رس چگونه است و از چه جاهایی باید آن را تهیه کرد؟
  2. خاک رس چیست؟
  3. خاک های رس چه فوایدی دارند؟
  4. چند نوع خاک رس وجود دارند که برای ماسک قابل استفاده هستند؟

 

قیمت خاک رس چگونه است و از چه جاهایی باید آن را تهیه کرد؟

خاک های رس انواعی دارند که می توان آن ها را از عطاری ها تهیه کرد. قیمت هرنوع از خاک رس می تواند متفاوت باشد این تفاوت قیمت به چیزهایی مثل کیفیت، نوع، جنس و… بستگی داشته باشد. اما باید به این نکته نیز توجه داشته که قیمت خاک رس قیمتی ثابت ندارد و در هر عطاری ممکن است یک جور قیمت گذاری شده باشد.

بنابراین سعی کنید از جاهایی که اطمینان دارید خرید کنید تا اختلاف قیمت زیادی با سایر جاها نداشته باشد و هم اینکه خاک را با کیفیت عالی بخرید. امروزه ماسک ها و لوازم آرایشی زیبایی در بازار به طور فراوان یافت می شوند اما از آنجایی که این محصولات ترکیبات شیمیایی دارند بنابراین یافتن جنس اصلی کار آسانی نیس اگر هم پیدا شود قیمت بسیار بالایی دارند.

پیشنهاد ما این است که از محصولاتی استفاده کنید که مواد نگهدارنده نداشته باشند یکی از این مواد خاک رس است که فراهم آوری بسیار ساده ای دارند در ضمن جنس آنها نیز معمولا مرغوب است. لازم است بدانید که نگهداری خاک رس در ظروف فلزی نگهداری نکنید زیرا از تاثیرات آن می کاهد وبهتر است در ظروف شیشه ای، سرامیکی، چوبی یا پلاستیکی نگهداری شوند.

قیمت خاک رس چگونه است و از چه جاهایی باید آن را تهیه کرد؟

قیمت خاک رس چگونه است و از چه جاهایی باید آن را تهیه کرد؟

خاک رس چیست؟

این نوع از خاک به دلیل اینکه بسیار ریز می باشد اصلا مناسب کشت و زرع و زمین های کشاورزی نمی باشد. اندازه ی این خاک به0.002 میلی متر می رسد که 50 درصد از خاک را نیز تشکیل می دهد. برخلاف اینکه برای رشد گیاهان مناسب نیست اما در صنعت آرایش و زیبایی کارایی بسیار زیادی دارد، کارایی آن به گونه ای است که درون پوست نفوذ می کند و باعث پاکسازی به صورت عمقی می شود که در نهایت شادابی و طراوت را به شما هدیه می دهد.

خاک رس چیست؟

خاک رس چیست؟

خاک های رس چه فوایدی دارند؟

خاک های رس دارای خواص و فواید زیادی هستند. که می توان با این خاک انواع ماسک را با انواع کاربرد درست کرد برای مثال این ماسک ها خاصیت: سفت کننده و لیفتینگ قوی، تقویت فرم دهنده ی صورت، لایه برداری صورت، رفع انواع لک های پوستی، پر کننده ی صورت و…

همچنین مواد معدنی زیادی نیز در خود دارند که برای انواع پوست کاربرد دارند این مواد شامل: آهن، کلسیم، سیلیکا، پتاسیم، منیزیم و… این مواد برای بدن ضروری هستند و می توانند چربی ها و کثیفی ها را پاک کند، سیستم لنفاوی را فعال کند.

از دیگر خواص این خاک ها می توان به خاصیت رفع سوختگی در آفتاب، خاصیت ضد عفونی کنندگی، رفع گزش نیش حشرات، رفع عرق سوز شدن، ضد چین و چروک، از بین برنده ی منافذ باز پوست، بهبودی سیاهی پوست، از بین برنده ی جوش های زیر پوستی و چرکی و… اشاره کرد.

خاک های رس چه فوایدی دارند؟

خاک های رس چه فوایدی دارند؟

چند نوع خاک رس وجود دارند که برای ماسک قابل استفاده هستند؟

  • خاک رس سبز

این نوع خاک رس فواید زیادی برای پوست دارد از جمله این خواص می توان به: دفع ناپاکی ها و سموم موجود در پوست، افزایش گردش خون را در بر دارد، سلول های مرده را از سطح پوست بر می دارد، نرمی، نشاط، شادابی و روشنی و… اشاره کرد.

  • خاک رس زرد

قدرت پاک کنندگی این خاک کم از خاک سبز کمتر است یعنی کمتر پوست را خشک می کند و مناسب افراد میانسال می باشد. یکی از املاح معدنی این خاک آهن است که باعث تقویت و احیای پوست می باشد.

  • خاک رس قرمز

خاک رس قرمز از دو نوع قبلی ضعیف تر عمل می کند. مناسب پوست های معمولی و خشک است کارایی آن در احیای مویرگ های پاره ی پوست است.

  • خاک رس سفید یا کائولین

از خاک رس سفید بیشتر در ساخت لوازم آرایشی استفاده می شود، به دلیل اینکه رنگی روشن دارد و بسیار سبک و کم وزن است. در ساخت پودرها و پنکیک های صورت و بدن کارایی دارد.

  • خاک رس صورتی

خاک رس صورتی خاکی خالص نیست، بلکه ترکیب آن از خاک قرمز و سفید است اما خاک قرمز دو سوم وخاک سفید یک سوم آن را تشکیل می دهد. این خاک برای پوست های حساس و نرم و حتی کسانی که از مشکلات پوستی رنج می برند مناسب است. از مزیت های آن می توان به لطیف کردن پوست و افزایش گردش خون در صورت اشاره کرد.

 

از اینکه برای خواندن مقاله ی ما وقت گذاشتید سپاس گذاریم هدف از گردآوری مطالب فوق آشنایی بیشتر شما عزیزان با موضوع بود امیدواریم رضایت مند بوده باشد.

ماسک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *