ماسک روغن نارگیل برای مو

ماسک روغن نارگیل برای مو

ماسک روغن نارگیل برای مو


در این مقاله به بررسی ماسک روغن نارگیل برای مو می پردازیم. اگر مایل به خرید ماسک روغن نارگیل برای مو هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی مایا اویل می باشد.

ماسک روغن نارگیل برای مو

ماسک روغن نارگیل برای مو

همان طور که می دانید برای رشد و تقویت مو باید ماسک مناسب موی خود را بزنیم تا از مو خوره و دو شاخه شدن مو جلوگیری کنیم.

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ خواهیم داد:

چرا ماسک مو استفاده کنیم؟

طبق اصول سنتی ماساژ دادن روغن  در ریشه ی موها چه فوایدی دارد؟

بهترین زمان استفاده از ماسک روغنی چه زمانی است؟

فواید ماسک مو ی روغن نارگیل؟

انواع ماسک ها؟

 

چرا ماسک مو استفاده کنیم؟

شاید شما هم بدانید که موها در زیبایی صورت نقش کلیدی داشته و کسی که موهای سالمی دارد بسیار جذاب تر و خوش تیپ تر به نظر می آید. پس برای همین باید همان قدر که به صورت و هیکل خود اهمیت می دهیم، به موهای خود هم رسیدگی کنیم.

اما ماسک ها توصیه می شوند به این دلیل که با ماساژ دادن ماسک ها بر روی سر، ریشه ی موها را تقویت کرده و در صورت سلامت ریشه ی مو دیگر خبری از ریزش مو و یا شوره ی سر نمی شود. همچنین قدرت و ضخامت مو را افزایش داده و بسیار مفید است.

اما فایده ی ماسک ها به همیت جا ختم نشده و با براق کردن مو و نرم کردن موها از ریشه، همین طور سفیدی موها را به تعویق می اندازد، به همین دلیل است که بسیار پر طرف داربوده و اکثر مردم از ماسک های تقویت کننده ی مو استفاده می کنند.

چرا ماسک مو استفاده کنیم؟

چرا ماسک مو استفاده کنیم؟

طبق اصول سنتی ماساژ دادن روغن در ریشه ی موها چه فوایدی دارد؟

طبق اصول سنتی هندی ها ماساژ دادن روغن بر روی سر به افزایش کیفیت ساقه ی مو ها کمک کرده و همچنین با ماساژ داد کف سر، به کل بدن و حواس های بدن نیرو داده می شود، علاوه بر این به تسکین درد بدن هم کمک فراوانی می کند.

از دیگر فواید ماساژ داد روغن در ریشه ی موها این است که به درمان شوره سر کمک کرده و همچنین برای درمان سرد درد هم می توان از آن بهره برد. اگر بتوانید قبل از خواب با روغن سر خود را ماساژ دهید خواب خیلی راحتی خواهید داشت.

بهترین زمان استفاده از ماسک روغنی چه زمانی است؟

همه جا توصیه شده است شب قبل از خواب ماسک را روی سر ماساژ داده و بخوابید و صبح روز بعد موها را بشورید. اما هر وقت دیگری هم که می خواهید موها را بشورید می توانید قبل از شستشو مقداری ماسک روی  ریشه ی موها بزنید و ماساژ دهید.

بهترین زمان استفاده از ماسک روغنی چه زمانی است؟

بهترین زمان استفاده از ماسک روغنی چه زمانی است؟

اما این ماسک های روغنی را بعد از حمام روی سرد خود نزنید زیرا آلودگی و گرد و خاک هوا را به خود جذب می کنند. پس توصیه می شود بعد از حمام ماسک مو استفاده نکرده و قبل از حمام از آن استفاده کنید.

فواید ماسک مو ی روغن نارگیل؟

روغن نارگیل برای ترمیم موهای آسیب دیده بسیار خوب و مفید است. و با نرم کردن مو و تقویت ریشه ی مو به باز سازی موها کمک فراوانی می کند. اگر دارای مو های خشکی هستید حتما روغن نارگیل استفاده کنید.  ماسک روغن نارگیل به دلیل داشتن بوی خیلی مطبوع طرف داران زیاری دارد.

فواید ماسک مو ی روغن نارگیل؟

فواید ماسک مو ی روغن نارگیل؟

انواع ماسک ها؟

برای تقویت موها بسته به نوع موی چرب یا موی خشک، ماسک های مختلفی وجود دارد که هر کدام باعث تقویت ریشه ی موها شده و رشد موها را سریع تر و همچنین سلامت موها را تآمین می کنند. به طور مثال ماسک روغن نارگیل و عسل و سرکه بسیار کاربردی و مفید است. همچنین ماسک روغن نارگیل با روغن زیتون، ماسک روغن کنجد، ماسک آب پیاز، ماسک سرکه و الکل و روغن زیتون، ماسک روغن نارگیل و گلاب، ماسک تخم مرغ،ماسک ماست و….

لازم به ذکر است ماسک برای مو خوره، شوره سر، خشکی مو، موهای آسیب دیده، موهای پر پشت شدن مو،برای موهای فر، برای لخت شدن مو، برای رشد سریع تر مو، برای افزایش ضخامت مو و… متفاوت بوده و هر ماسک خاص خورد را دارند.

در نهایت می توان تمامی مطلب بالا را به این صورت بیان کرد که موها نقش خیلی موثری در زیبایی افراد داشته و نباید بدون مراقبت رها شوند. امروزه ماسک ها برای هر نوع مویی وجود داشته و هر نتیجه ای که بخواهید را به شما می دهند. پرپشت شدن موها، رشد سریع، افزایش کیفیت، ضخامت بالا، رفع مو خوره، رفع شوره سر، براق شدن موها، نرم شدن موها و….

از نتایجی است که با استفاده از ماسک مو می توانید به دست آورید. اما بدانید هر نوع مو ماسک خاص خود را دارد و موهای چرب و موهای خشک نمی توانند از یک ماسک استفاده کنند.

زمان درست استفاده از ماسک های روغنی قبل از حمام بوده و باید به صورت ماساژ دادن به خورد ریشه ی مو برود. ماساژ دادن روغن علاوه بر فواید خود برای موها فواید دیگری هم داد مانند کاهش درد بدن و حتی کاهش سردرد.

از این که این مطلب را مطالعه کردید ممنون ام و امیدوارم برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

پوست و موماسک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *