بهترین کرم دور چشم کدام است؟

بهترنی کرم دور چشم

قبلا هم گفتیم ، دور چشم یکی از حساس ترین قسمت های پوست صورت به حساب میاد که باید بیشتر ازش مراقب باشیم ، چرا که همانطور که در مقاله درمان سیاهی دور چشم بیان شد ، دور چشم در جذابیت و جوانی چهره ما بسیار موثر است.

برای فردی که سلامت و زیباییش اهمیت دارد ، بخصوص در خانم ها استفاده از کرم ضد آفتاب ، کرم مرطوب کنند و کرم دور چشم در اولویت می باشد.

سعی دارم در این مقاله جواب سوال (( کرم دور چشم چی خوبه ؟ )) جواب بدیم و با معرفی ویژگی ها و خواص کرم دور چشم به شما در انتخاب بهترین کرم دور چشم کمک کنیم و بعد از صحبت در مورد نحوه و زمان مصرف کرم دور چشم ، بهترین کرم دور چشم طبیعی را برای خرید به شما معرفی می کنیم.

بعد از مطالعه سوالات و نظراتتونو در انتهای مطلب با ما در میان بگذارید و یا با استفاده از صفحه مشاوره ها از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

ویژگی بهترین کرم دور چشم

ویژگی های کرم دور چشم خوب

چون صحبت از بهترین به میان آمده ، ما باید ویژگی های یک کرم ضدآفتاب خوب را بشناسیم تا بتوانیم بهترین کرم را انتخاب کنیم .

قبل از آن بیاییم ببینیم ، ما چرا از کرم دور چشم استفاده می کنیم:

رفع سیاهی دور چشم

رفع سیاهی دور چشم با کرم

سیاهی ، گودی و کبودی دور چشم یکی از مشکلاتی هست که علاوه بر اینکه سن ما را بیشتر از سن واقعیمان نشان می دهد ، شادابی و جذابیت ما را کم می کند و علاوه بر آن ما را در ذهن طرف مقابلمان فردی مریض جلوه می دهد ، که این خود در روابط اجتماعی و کاری ما بسیار موثر است.

رفع چین و چروک دور چشم

رفع چین و چروک دور چشم با کرم

چین و چروک دور چشم بیشتر در روابط اجتماعی ما تاثیر گذار است چرا که ما را از سن واقعیمان بیشتر نشان می دهد بخصوص اینکه چین و چروک دور چشم بر روی گونه ها و خط لبخند ما نیز تاثیر دارد که باز هم ما را مسن تر می کند.

پس ما به کرم دور چشم نیاز داریم که ، سیاهی و چین و چروک دور چشم ما را از بین ببرد و علاوه بر آن بخاطر حساسیت ناحیه چشم طبیعی باشد.

زمان استفاده از کرم دورچشم

چه موقعی  از کرم دور چشم استفاده کنیم ؟

با توجه به اینکه ناحیه دور چشم بسیار نازک و حساس می باشد ، بهتر است شب ها قبل از خواب بعد از شستن صورت خود کرم دور چشم را در ناحیه دور چشم ماساژ دهید و صبح ها دوباره پس از شستن صورت دوباره از کرم دور چشم استفاده کنید ، اما اگر کرم دور چشم را برای پیشگیری از سیاهی و چین چروک استفاده می کنید ، شب ها نیز کافی است.

نکته حائز اهمیت است که ، استفاده از سبزی ها و میوه ها تازه و استفاده کمتر از لوازم آرایشی در سلامت و زیبایی دور چشم و پوستتان موثر است.

بهترین کرم دور چشم طبیعی

بعد از بررسی ویژگی ها و نحوه استفاده از کرم دور چشم ، اکنون نوبت به معرفی کرم دور چشم رسیده .

همانطور که گفتیم استفاده از کرم دور چشم ، مرطوب کننده و ضد آفتاب طبیعی و بدون عوارض پیشنهاد ماست.

روغن آرگان علاوه بر اینکه سیاهی و چین و چروک دور چشم شما را از بین می برد ، یک کرم طبیعی حاوی ویتامین A  ، C ، میزان فراوانی آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب است .

خواص روغن آرگان باعث شده ، شما علاوه بر اینکه بتوانید روغن آرگان را به عنوان بهترین کرم دور چشم طبیعی برای درمان سیاهی ، گودی ، کبودی و چین و چروک دور چشم استفاده کنید ، به عنوان یک کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب طبیعی نیز میتوان از روغن آرگان بهره برد ، کافی است امتحان کنید.

نتیجه استفاده از روغن آرگان را با ما به اشتراک بگذارید و نظرات و سوالاتتون را از ما بپرسید ، سعی می کنیم بهترین جواب ها را در کمترین زمان بدهیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *