علل سیاهی دور چشم با بهترین و سریع ترین راه درمان دائمی

علل سیاهی دور چشم

گودی ، سیاهی و کبودی دور چشم در بیشتر افراد وجود دارد. سیاهی دور چشم علاوه بر اینکه جذابیت و شادابی چهره تان را کم می کند ، سنتان را بیشتر نشان می دهد.

در این مقاله در ابتدا علت های سیاهی و گودی دور چشم را بررسی می کنیم و به سوال (( چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم ؟ )) با بهترین و سریع ترین روش دائمی رفع گودی و کبودی دور چشم می پردازیم.

سیاهی دور و زیر چشم

علل سیاهی ، گودی و تیرگی دور چشم

پوست اطراف و زیر چشم بسیار حساس و ظریف می باشد و بع علل مختلف آسیب می بیند ، از طرفی چشم در زیبایی و جذابیت شما بسیار موثر است و تیرگی اطراف چشم نشان مشکلی در سلامتی شماست.

سعی داریم ، علل اصلی و رایج سیاهی دور چشم را بررسی و به رفع آن بپردازیم ، اما اگر به جواب مورد نظرتان نرسیدید ، با پر کردن فرم تماس با ما و یا مراجعه به صفحه مشاوره از مشاوره رایگان کارشناس مایا استفاده کنید.

کم خوابی باعث سیاهی دور چشم

کم خوابی و خستگی

همه ما ممکنه بخاطر کارمون کم تر بخوابیم و مسلمه که همیشه از گوشی موبایل ، لب تاب و کامپیوتر استفاده می کنیم ، تمام این موارد اگر مدیریت نشود ، باعث سیاهی و کبودی دور و زیر چشمتان می گردد.

داشتن خواب کامل و با آرامش که بسیاری زمان مناسب برای خواب را 6 تا 7 ساعت در شبانه روز می دانند ، اما باید این نکته را توجه داشته باشید که حس آرامش در خواب بر زمان آن اولویت دارد.

همیشه سعی کنید خوابی با آرامش و کامل داشته باشید ، استفاده از موبایل ، تلویزیون و هر دستگاه الکترونیکی دیگر که باعث حواس پرتی شما می شود را کنار بگزارید و در طول روز خیلی به صفحه نمایش دستگاه های مختلف خیره نشوید و زمان استراحت را برای داشتن چشمان زیبا و جذاب در نظر بگیرید.

تغذیه نامناسب عامل بعدی

همانطور که در مورد استراحت و خواب به شما گفتیم ، باید در مورد تغذیه همه صحبت کنیم ، چرا که تغذیه علاوه بر تاثیر آن بر خواب خوب روی حساس ترین قسمت پوست شما یعنی ناحیه دور و زیر چشم شما تاثیرگذار هست.

پس در انتخاب تغذیه خود دقت کنید ، استفاده از میوه و سبزیجات علاوه بر ویتامین های بدنتان ، آب بدن شما را نیز تامین می کند ، چرا که مصرف آب به اندازه کافی در شفافیت دور چشم شما تاثیر دارد.

بهتره بدانید که ویتامین های A و C در زیبایی و سلامت چشمان شما تاثیر بسازی دارد ، پس مصرف صیفی جات و سبزیجات تازه بهمراه میوه های فصلی را به شما توصیه می کنیم .

بیماری و اختلال جسمی

بیماری و اختلال جسمانی

بیماری و مشکلات کلیوی و کبدی ، بخصوص نارسایی کلیوی در کنار بیماری های سخت مانند اگزما و مشکلات مربوط به ناحیه بینی ( که شاید اگر عمل زیبایی بینی را تجربه کرده باشید بهتر متوجه می شوید) ، همه باعث گودی و سیاهی دور و زیر چشم می شود.

مراجعه به پزشک و استفاده از دارو های مناسب در کنار استفاده از روغن آرگان ، بخاطر خواص فوق العاده روغن آرگان در از بین بردن سیاهی زیر چشم برای رفع این مشکل توصیه ما می باشد.

یادآوری می کنم ، ما در مایا بخاطر ارزشی که برای شما قائلیم و اطمینان از کیفیت و اصالت محصولاتمان ، مشاوره رایگان برای از بین بردن گودی زیر چشم ارائه می کنیم.

در این بین موردی که برای سیاهی زیر چشم جا ماند کمبود آهن و کم خونی است ، که باید توجه کنید که این دو عامل در کنار دیگر عوامل در تیرگی دور چشم موثر است ، در این بین مشکلات دوره قاعدگی برای خانم دردسر زاست ، پس در این دوره حساس بیشتر مراقب تغذیه خود باشید و در مصرف قرص آهن ( زیر نظر پزشک ) و مواد غذایی خون ساز برای حفظ جذابیت و زیبایی خود دقت بیشتری کنید.

ژنتیک و سالخوردگی

ژنتیک و افزایش سن از عوامل دیگر گود شدن و سیاهی دور چشم می باشد، علاوه بر این موارد اشعه ماورای بنفش آفتاب برای افرادی که در مناطق گرمتر زندگی می کنند و بیشتر تحت اشعه آفتاب هستند سیاهی زیر چشم را برایشان به ارمغان می آورد.

گاهی تاثیر اشعه آفتاب با ژنتیک اشتباه گرفته می شود ، اما باید توجه کنید استفاده از عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب ، در کنار تغذیه مناسب و ورزش شما را جوان تر نگه می دارد.

در کنار اینکه ما معتقدیم باید همیشه به فکر ارتقاء زندگی و سلامتتان باشید ، پیشنهاد می کنیم سری به فروشگاه مایا بزنید و با خرید روغن آرگان ، بخاطر آنتی اکسیدان موجود در این روغن جوانی و زیبایی را بیشتر تجربه کنید.

درمان سیاهی دور چشم

راه حل از بین بردن سیاهی دور چشم چیست ؟

تمام تلاش ما بر این بود تا عوامل مهم و اصلی سیاهی دور چشم را با هم بررسی کنیم و مناسب ترین راه حل را خدمتتان ارائه کنیم ، اما درمان سیاهی و گودی دور چشم موردی است که همه ما می خواهیم .

راههای بسیاری برای درمان سیاهی دور چشم وجود دارد که بصورت موردی :

  • کرم دور چشم
  • درمان با لیزر
  • استفاده از روغن

را می شود نام برد ، اما کم عوارض ترین و بهترین روشی که میتوان ارائه کرد ، علاوه بر خواب کافی و با کیفیت ، استراحت ، ورزش چشم ، تغذیه مناسب ، ورزش و … استفاده از روغن آرگان بخاطر تامین ویتامین های مورد نیاز ناحیه حساس دور و زیر چشم است.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که بیماری های سخت مانند نارسایی کلویی نیاز به درمان های دیگر دارد و روغن آرگان راه حل نمی باشد.

باز هم اگر نکته و نظر وجود دارد با نظر گذاشتن ما را راهنمایی بفرمایید ، همچنین میتوانید با استفاده از صفحه مشاوره و ارتباط ما علاوه بر افزایش دانش خود در زمینه چشمان زیبایتان ، خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *