بهترین کرم مرطوب کننده طبیعی صورت

بهترین کرم مرطوب کننده طبیعی

مسلما زیبایی پوست بخاطر تاثیر آن در روابط اجتماعی و کاری برای همه ما اهمیت داره.

قبلا هم در مقاله قبلی که بهترین کرم دور چشم را معرفی کردیم ، گفتیم که برای حفظ زیبایی و جذابیت پوست و کم کردم چین و چروک ها و لک استفاده از کرم مرطوب کننده ، کرم ضد آفتاب و کرم دور چشم توصیه می شود.

در این بین استفاده از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب دارای بالاترین اولویت است.

در این مقاله چرایی استفاده از کرم مرطوب کننده ، و اینکه (( چه مرطوب کننده ای خوبه ؟ )) را جواب می دهیم.

چرا کرم مرطوب کننده استفاده کنیم

چرا از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم ؟

بعضی از افراد فکر می کنند استفاده از کرم مرطوب کننده فقط یک تکنیک پول درآوردن برای تولید کنندگان این محصول است ، اما باید بگم پوست ما با سیر طبیعی پیر شدن مواجه است که شرایط زندگی ، محیطی و تغذیه و ژنتیک این روند را میتواند سرعت ببخشد.

پوست صورت و دستان ما بیشتر از سایر قسمت های بدن تحت تاثیر شرایط محیطی می باشد و آسیب پذیر ترین قسمت ها به حساب می آیند و از طرفی بیشترین تاثیر در روابط ما را دارند.

در ایران بخاطر آفتاب شدید و شرایط در حال توسعه و آب و هوای پر آلاینده ، پوست ما بیشتر آسیب می بیند.

اما از طرف دیگر همانطور که گفتیم صورت و دستان ما به مرطوب نگه داشتن دارد تا سیر پیر شدن کند شود و خطرات بیماری های پوستی ( که در کشور ما بیشتر است ) حفظ شود.

پس ما با استفاده از کرم مرطوب کننده ، مانند استفاده از تغذیه سالم و ورزش ، سلامت پوست خود را حفظ می کنیم .

توصیه استفاده مرطوب کننده آقایان

کرم مرطوب کننده مناسب برای چه افرادی است ؟

نکته جالب اینجاست که بسیاری فکر می کنند که ، افرادیکه پوست خشک دارند باید به دنبال استفاده از مرطوب کننده قوی و ماسک های آبرسان باشند و یا استفاده از کرم مرطوب کننده فقط برای خانم هاست.

این فکر کاملا اشتباه است . پوست های چرب و مستعد جوش نیز نیاز به کرم مرطوب کننده دارند و آقایان نیز حتی گاهی به علت شرایط کاری سخت بیشتر از خانم ها به کرم مرطوب کننده نیاز دارند.

تنها تفاوت پوست های چرب و خشک این است که افرادیکه پوست خشک دارند سعی کنند کمتر از صابون ها و مواد شوینده برای شستن پوست خود استفاده کنند.

و نکته مهم برای هر فردی چه خانم و چه آقایان با هر پوستی استفاده از کرم مرطوب کننده طبیعی و ضد آفتاب می باشد. جالب اینجاست شما با استفاده از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده می توانید خود را در برابر بسیاری از بیماری های پوستی مراقبت کنید.

بهترین مرطوب کننده طبیعی پوست

تا اینجا به سوال شما در مورد اینکه چرا از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم و اینکه ویژگی کرم مرطوب کننده خوب که گفتیم : استفاده از کرم مرطوب کننده طبیعی توصیه ما می باشد.

اما توصیه ما برای کرم مرطوب کننده طبیعی استفاده از روغن آرگان با خواص فوق العاده اش ، این روغن با ویتامین های C  ، A واسید های چرب و آنتی اکسیدان علاوه بر اینکه یک مرطوب کننده خوب به شمار می آید یک ضد آفتاب طبیعی و کرم دور چشم به شمار می آید.

نکته قابل توجه در استفاده از روغن آرگان به عنوان مرطوب کننده این است که این روغن بخاطر طبیعی بودنش هیچ محدودیتی برای استفاده در سراسر صورت از جمله دور لب و دور چشم ندارد و حساسیت ، قرمزی و جوش صورت شما را کم می کند و حتی برای بچه نیز بخاطر طبیعی و بدون عوارض بودنش مناسب است.

امیدواریم به جواب مورد نظر رسیده باشید ، خوشحال می شویم نظرات خود را با به اشتراک بگذارید ، همچنین سوالات خود را می توانید در صفحه مشاوره ها از ما رایگان بپرسید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *