فروش روغن ماکادمیا

فروش روغن ماکادمیا

فروش روغن ماکادمیا


امروزه فروش روغن ماکادمیا با توجه به خاصیت درمانی زیادی که دارد توانسته است به عنوان یک محصول محبوب در صنعت آرایشی بهداشتی خریداران زیادی را به خود جذب کند. اگر شما هم به دنبال مرکزی معتبر برای خرید روغن ماکادمیا هستید به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

فروش روغن ماکادمیا

فروش روغن ماکادمیا

در این مقاله می خواهیم شما را با این روغن پر خاصیت و فواید آن آشنا کنیم و به سوالاتی در این زمینه پاسخ دهیم:

  • ماکادمیا چیست؟
  • روغن ماکادمیارا در نمایندگی های فروش جستجو کنید
  • فروش روغن ماکادمیا در زمینه ی سلامت و زیبایی

 

ماکادمیا چیست؟

ماکادمیا نام دیگر آن آجیل ماکادمیا و یا فندق استرالیایی است که محصول درخت ماکادمیا می باشد و برای بار اول در کشور استرالیا شناخته شد. رنگ این میوه زرد روشن، شفاف و بصورت مایع است . این روغن از پتاسیم و اسید های چرب بسیار غنی می باشد و به خاطر دارا بودن اسیدهای پالمیتولئیک بسیار در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفده قرار می گیرد. مصرف خوراکی این ورغن از طریق کمپرس سرد تهیه می شود.

مصارف آرایشی این روغن بیشتر از مصارف خوراکی می باشد و اغلب دیده  می شود که در تهیه ماسک های مو و ژل هایی که برای حالت دان مو استفاده می شود به کار رفته است. تاثیر این روغن بخاطر میزان نفوذی که در مو دارد خیلی بیشتر از روغن های دیگر است چراکه روغن های دیگر بعد ار مدتی رنگ مو را تغییر داده و بر روی سر احساس سنگینی به آدم دست می دهد.

ماکادمیا چیست؟

ماکادمیا چیست؟

 روغن ماکادمیارا در نامیندگی های فروش جستجو کنید:

اخیراً روغن ماکادمیا به جهت کاربردهای بسیار زیادی که در صنعت آرایشی و بهداشتی دارد بسیار محبوب شده است. در کنار خواص این ورغن باید به این نکته هم توجه کرد که چگونه بتوانیم روغن اصل و باکیفیت را تشخیص دهیم. بررسی این موضوع با توجه به برندهای متفاوتی که در بازار وجود دارد بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که فقط تعداد کمی از شرکت ها محصول با کیفیت و اصل دارند. از این جهت با درنظر گرفتن یک سری موارد باید از خریدی که انجام می دهید اطمینان حاصل کنید.

در کنار شرکت های معتبری که وجود دارند  دیده شده است که عطاری ها و همچنین فروشگاه های بزرگی که مخصوص فروش انواع و اقسام روغن ها هستند می توانند مکان های مناسبی برای تهیه کردن روغن ماکادمیا باشند. اما باز هم ممکن است نتوانید آن را به راحتی پیدا کنید. اما توصیه اکید این است چون هنوز شناخت کاملی از این روغن به نسبت روغن های دگیر ندارید حتما اصل آن را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

فروش روغن ماکادمیا در زمینه ی سلامت و زیبایی:

از این روغن بیشتر در محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می شود که امروزه به جهت جایگاهی که این محصولات در بین مردم دارند استفاده از محصولات مرغوب و اصل که خاصیت درمانی هم داشته باشد به یک دغدغه برای طرفداران خود تبدیل شده است. اگر از این پس به مواد تشکیل دهنده ی بسیاری از کرم ها، شامپوها، لوسیون های مختلف دقت کنید خواهید دید که در آنها از روغن آکادمیا استفاده شده است. در حالیکه استفاه ی روغن آکادمیا می تواند به تنهایی یک درمان مناسب برای شما باشد.

فروش بالای روغن ماکادمیا جهت درمان خشکی پوست:

نصف بیشتر روغن ماکادمیا را اسید اولئیک تشکیل میدهد که باعث حفاظت بدن در برابر رایدیکال های آزاد می شود. منظور از رادیکال های آزاد همان سلول های مشکل داری می باشند که به دلیل عدم الکترون به سلول های مجاور خود حمله می کنند تا الکترون کسب نمایند، که به این شکل باعث آسیب رساندن به سلول های بدن می شوند.

درواقع اسید اولئیک موجود در روغن ماکادمیا از حمله ی سلول های آسیب دیده به سلول های سالم جلوگیری می کند. از خواص دیگر اسید اولئیک نرم کنندگی بیش از حد آن می باشد که باعث می شود پوست در طولانی مدت همچنان مرطوب و نرم باقی بماند در نتیجه از خشکی پوست جلوگیری کرده و مانع ایجاد لکه بر روی پوست می شود.

فروش بالای روغن ماکادمیا جهت درمان خشکی پوست:

فروش بالای روغن ماکادمیا جهت درمان خشکی پوست:

مصرف روفن ماکادمیا به جهت مبارزه با چین و چروک:

این روغن سرشار از اسید پالمیتولئیک است که معمولا در پوست افراد جوان به میزان طبیعی وجود دارد، اما رفته رفته با بالا رفتن سن از میزان این اسید چرب مفید که امگا هفت نام دارد کم شده و باعث می سود که چروک بر روی پوست خود را نامیان کند. اسید چرب امگا هفت موجود در این ورغن باعث بازسازی پوست می شود  نرمی و لطافت را به پوست هدیه می دهد.

مصرف روفن ماکادمیا به جهت مبارزه با چین و چروک:

مصرف روفن ماکادمیا به جهت مبارزه با چین و چروک:

استفاده جهت درمان آکنه:

محققین با بررسی که بر روی پوست افرادی که دچار آکنه می باشد صورت گرفته شده استبه این نتیجه رسیده اند که علت بروز آکنه پایین بودن اسید اینولئیک است. به دلیل نداشتن اسید لینولئیک بر روی پوست شاهد جوش های سر سیاه، سر سفید و همچنین لکه می شویم زیرا چربی های طبیعی موجود در پوست منافذ پوست را می بندد.

هر چقدر میزان لکه بیشتر باشد یعنی اسید کمتری توسط پوست ایجاد می شود. اندازه ی اسید لینولئیک موجود در این روغن تنها سه درصد می باشد که با استفاده بر رروی پوست باعث برگشتن پوست به حالت طبیعی خود می شود.

استفاده به جهت درمان کلاژن پوست:

روغن ماکادمیا غنی از فیتواسترول می باشد که عملکرد و تاثیر فیتواسترول در گیاهان همانند کلسترول در حیوانات می باشد که باعث تولید هورمونهای استروئید می شود. محقنین به این نتیجه رسیده اند که اگر فیتواسترول ها را به پوست بزنید علاوه بر اینکه از کم شدن کلاژن جلوگیری می کنند بلکه باعث می شوند که کلاژن های تازه تری را ایجاد و باعث تقویت آنها شوند. کلاژن دقیقا همچون چسبی عمل می کند که زخم را به هم وصل می کند و به جهت محافظت از پوست در مقابل چین و چروک لازم می لاشد.

امیدواریم با خواندن این مقاله بهره ی کافی را به شما داده باشیم.

روغن ماکادمیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *