بهترین روغن برای تقویت ناخن کدام است؟

تقویت ناخن ها با روغن

نیاز به گفتن نداره که ناخن ها چه تاثیری در زیبایی خانم ها دارند. اما شاید بین بعضی از خانم ها جا افتاده باشه که ناخن در جذابیت و توجه مردان تاثیری ندارد.

اما باید بگم ناخن نقش مهمی در ظاهر و تیپ یه خانم بازی می کند. اگر شما یکم تحقیق کنید ، افراد مشهور زیادی را در زمینه مد مشاهده می کنید که رنگ لاک و طراحی ناخناشان با لباسشان هماهنگ است.

اما از همه اینها بگذریم، قبل از اینکه بخواییم ناخن زیبا داشته باشیم، باید راه حلی برای مشکل شکنندگی و ضعیف بودن ناخن هایمان پیدا کنید.

بیاییم با هم به بررسی علت شکنندگی ناخن و بعد از آن با معرفی چند روغن گیاهی طبیعی بهترین روغن برای تقویت ناخنهایمان پیدا کنیم.

چرا ناخن ها شکننده میشن

علت شکنندگی و ضعیف شدن ناخن ها

ناخن ها بافت حساس و تاثیرگذار در ظاهر دستانمان دارند، اما از طرفی اگر بشکنند، تمام زحمات و تلاش ما از بین می رود و زیبایی دستانمان را کم میکنند، پس باید ازشون مراقبت کنیم.

  • اما علت های ضعیف شدن ناخن
  • استفاده زیاد از مواد شیمیایی و شوینده
  • کمبود ویتامین ها
  • کمبود روی و آهن بدن
  • مشکلات هورمونی
  • و بعضی بیماریهای پوستی می باشد.

اما بطور کلی مراقبت از ناخن ها در برابر مواد شویند و شیمیایی و بهبود برنامه غذایی به راحتی با کمی صبر ناخن هایمان را تقویت میکند در غیر این صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص داریم.

خانم ها دقت کنند در دوران قاعدگی بیشتر مراقب سلامت خود باشند و مصرف مولتی ویتامین ها را فراموش نکنند.

بهترین روغن تقویت ناخن

بهترین روغن کدام است؟

همانطور که گفتیم، بهبود برنامه غذایی و مراقبت از ناخن ها برای تقویت آنها، مناسب است، اما نیاز به صبر و زمان زیادی دارد ما با معرفی بهترین روغن به شما کمک می کنیم تا زودتر به ناخن های زیبا و دلخواهتان برسید.

روغن ها نارگین و زیتون توسط بسیاری از افراد توصیه شده اند، مشکل این دو روغن دیر جذب شدن و کامل نکردن نیاز ناخن ها و بافت آنهاست.

پس ما روغن آرگان را به عنوان بهترین روغن برای تقویت ناخن ها معرفی میکنیم، چون روغن آرگان با ویتامین های C ، A ، K و آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب علاوه بر اینکه نیاز ناخن ها برای رشد و تقویت را تامین می کنند، به خاطر سبکی به راحتی جذب پوست می شود و مزیت های زیر را برای شما دارد:

  1. افزایش استحکام ناخن
  2. حفظ چربی و رطوبت ناخن
  3.  ترمیم ناخن های آسیب دیده بر اثر استفاده از مواد شیمیایی
  4. پیش گیری از شکنندگی و لایه لایه شدن ناخن ها
  5. تقویت رشد ناخن و براقی آن
  6. ترمیم زخمهای پس از مانیکور و کاشت ناخن که در اطراف ناخن ایجاد می گردد

فقط کافیه یک قطره از روغن آرگان را بر روی ناخن و دست خود ماساژ دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

تجربه خودتان در مورد استفاده از روغن آرگان را با ما به اشتراک بگذارید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *