خرید اینترنتی روغن جوجوبا

خرید اینترنتی روغن جوجوبا

خرید اینترنتی روغن جوجوبا


هر آنچه که باید در رابطه با خواص روغن جوجوبا و خرید اینترنتی روغن جوجوبا بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است. اگر قصد خرید اینترنتی روغن جوجوبا اصل و صد در صد طبیعی را دارید، پیشنهاد ما به شما سایت مایا اویل است.

در ادامه سعی می شود تا به سوال های زیر پاسخ داده شود:

روغن جوجوبا چیست؟

مزایای استفاده از روغن جوجوبا برای پوست چیست؟

نحوه استفاده از روغن جوجوبا به چه شکل است؟

خرید اینترنتی روغن جوجوبا چگونه است؟

خرید اینترنتی روغن جوجوبا

خرید اینترنتی روغن جوجوبا

روغن جوجوبا

گیاه جوجوبا یک گیاه بیابانی و چند ساله است که در شمال امریکا رشد می کند. نه تنها در هوای خشن، بیابانی که می تواند اکثر موجودات زنده را از بین ببرد، رشد می کند، بلکه باعث ایجاد دانه ای با ویژگی های بسیاری می شود. دانه گیاه جوجوبا را می توان به روغن تبدیل کرد. روغن جوجوبا به اندازه کافی ملایم است که به عنوان یک روغن حامل برای مخلوط کردن با سایر روغن های ضروری استفاده می شود.

بسیاری از مردم از روغن جوجوبا به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست خود استفاده می کنند و دلایل خوبی برای آن وجود دارد. شواهد زیادی وجود دارد که استفاده از روغن جوجوبا خالص به عنوان یک درمان برای آکنه، خشکی پوست و سایر مشکلات پوستی موثر است.

مزایای استفاده از روغن جوجوبا برای پوست

  • مرطوب کننده است.

روغن جوجوبا یک آبرسان است. این به این معنی است که روی پوست شما یک لایه محافظ رطوبت تشکیل میدهد. این  خاصیت ممکن است باعث جلوگیری از عفونت باکتریایی، آکنه و شوره سر شود.

  • آنتی باکتریال است

روغن جوجوبا حاوی خواص ضد میکروبی و ضد قارچی است. در حالی که محققان آزمایشگاه testsTrusted Source دریافتند که روغن جوجوبا  تمام گونه های باکتریایی یا قارچی را نمی کشد، بلکه برخی از باکتری ها و قارچ ها را می کشد که می توانند سالمونلا، عفونت E. coli و candida را ایجاد کنند.

  • آنتی اکسیدان است

روغن جوجوبا حاوی اشکال طبیعی ویتامین E است. این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته می شود. این به این معنی است که روغن جوجوبا می تواند به کاهش رادیکال های آزاد پوست شما کمک کند.

  • غیرمتعارف است

گرچه روغن جوجوبا یک ماده گیاهی است، آرایش آن بسیار مشابه با روغنی است که بدن به طور طبیعی تولید می کند و پوست شما نمی تواند این تفاوت را تشخیص دهد.

  • ضدآلرژیک است

ساختار روغن جوجوبا با دیگر روغن‌های گیاهی تفاوت دارد؛  این روغن در اصل نوعی موم اشباع‌نشده است.

  • بر خلاف سایر اسانس های گیاهی، واکنش آلرژیک روغن جوجوبا نادر است.
  • روغن جوجوبا تولید چربی را تنظیم می کند، زیرا این منبع بسیار شبیه به چربی بدن است که بدن شما به طور طبیعی تولید می کند. هنگامی که روغن جوجوبا را روی پوست خود قرار می دهید، پوست شما نرم و مرطوب می شود. این یک سیگنال برای موهای شما و فولیکول های مو می فرستد که پوست شما برای هیدراتاسیون به چربی اضافی نیاز ندارد.این خاصیت پوست را از ایجاد چروک حفظ می کند و به جلوگیری از آکنه ناشی از منافذ مسدود شده کمک می کند.
هیپولژنی است

هیپولژنی است

  • ممکن است به سنتز کلاژن کمک کند

آنتی اکسیدان ها در روغن جوجوبا ممکن است به بدن شما کمک کنند کلاژن تولید کنند. کلاژن یک پروتئین است که در پوست و مفاصل شما و همچنین قسمت هایی از بدن شما که ساخته شده از غضروف است وجود دارد. روغن جوجوبا آنتی اکسیدان ها را برای بهبود سنتز کلاژن به پوست اعمال می کند. همچنین ممکن است به بهبود زخم کمک کند.

  • تحقیقات نشان می دهد که روغن جوجوبا, سلول های پوست را تشویق می کند خود را ترمیم کنند. این خواص می تواند به بهبودی زخم کمک کند. همچنین ممکن است به تسکین اگزما، پسوریازیس و سایر مشکلات خشکی پوست کمک کند.
  • روغن جوجوبا دارای خواص ضد التهابی است. کاربرد موضعی ممکن است به کاهش خشکی، خراشیده شدن، خارش و علائم مربوطه کمک کند. افرادی که دارای شرایط پوستی التهابی مانند پسوریازیس و اگزما هستند ممکن است روغن جوجوبا برای آن ها مفید باشد.
ممکن است به ترویج سنتز کلاژن کمک کند

ممکن است به ترویج سنتز کلاژن کمک کند

  • ممکن است به آفتاب سوختگی خفیف کمک کند

روغن جوجوبا یکی از عناصر محبوب در محصولات طبیعی ضد آفتاب است. ویتامین E در ترکیب با سایر آنتی اکسیدان ها می تواند به محافظت از پوست شما از آسیب های خورشید کمک کند. روغن جوجوبا  حاوی هر دو ماده است.

  • تابش ناشی از خورشید می تواند پوست شما را از بین ببرد و سبب خشك شدن پوست شود. روغن جوجوبا ویتامین E را بهبود می بخشد، رطوبت را افزایش می دهد و باعث بهبودی می شود تا این علائم آفتاب سوختگی را تسکین دهد.
ممکن است به آفتاب سوختگی خفیف کمک کند

ممکن است به آفتاب سوختگی خفیف کمک کند

نحوه استفاده از روغن جوجوبا

بر خلاف برخی از اسانس های دیگر، روغن جوجوبا نیازی به رقیق شدن ندارد و می تواند به طور مستقیم به پوست شما اعمال شود.

قبل از استفاده از روغن جوجوبا  یا هر محصول آرایشی برای اولین بار، شما باید یک آزمایش انجام دهید تا مطمئن شوید که حساسیت ندارید. شما می توانید با انجام این مراحل یک آزمایش انجام دهید:

  • در ساعد داخلی خود، سه یا چهار قطره روغن جوجوبا بمالید.
  • پوست را با یک باند بپیچید و 24 ساعت صبر کنید.
  • باند را برداشته و پوست زیر آن را بررسی کنید. اگر نشانه ای از قرمزی و یا تحریک وجود نداشته باشد، شما می توانید به راحتی استفاده کنید.

شما همچنین ممکن است روغن جوجوبا را با سایر مواد ضد آکنه طبیعی مخلوط کنید تا یک ماسک خانگی برای بهبود آکنه درست کنید.

بر خلاف بسیاری از مواد دیگر، روغن جوجوبا برای استفاده دور چشم شما مفید است و باعث می شود که برای مواد آرایش مبتنی بر روغن استفاده شود.

برای به دست آوردن نتایج بهتر از استفاده از روغن جوجوبا  در مراقبت از پوست خود، مهم است که به دنبال مارک هایی  باشید که از روش پرس سرد برای تولید آن استفاده می کنند. در روش پرس سرد تعداد بیشتری از آنتی اکسیدان های گیاهی حفظ می شود.

نحوه استفاده از روغن جوجوبا

نحوه استفاده از روغن جوجوبا

خرید اینترنتی روغن جوجوبا

شما به راحتی می توانید انواع روغن جوجوبا و محصولات مربوط به آن را از طریق سایت فروشگاه اینترنتی مایا اویل به راحتی سفارش داده و خریداری نمایید.

روغن جوجوبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *