بهترین ضد آفتاب کدام است؟

انتخاب بهترین ضد آفتاب

قبلا هم گفتیم ، استفاده از ضد آفتاب و کرم مرطوب کننده طبیعی از لزوم سلامت و زیبایی پوست به حساب میاد ، اما قصد داریم استفاده از کرم ضد آفتاب و لزوم استفاده از کرم ضد آفتاب و همچنین بهترین کرم ضد آفتاب متناسب با پوست شما را خدمتتان بیان کنیم.

آیا استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری است؟

اشعه ماورا بنفش موجود در خورشید علاوه بر اینکه پوست ما ملتهب می کند ، روند پیری سلول های پوست ما را افزایش می دهید و یکی از عوامل اصلی چین و چروک صورت و ایجاد کک و مک آفتاب می باشد.

اشعه ماورا بنفش نور خورشید کاملا برای پوست ضرر دارد و حتی بیماری های پوستی و سرطان های پوستی را به شدت افزایش می دهد.

ضرر اشعه خورشید

توصیه می کنیم حتما کرم ضد آفتاب و عینک دودی استفاده کنید و این نکته را مورد توجه داشته باشید که بچه ها و افراد مسن پوستی حساس تر دارند و وظیفه ما محافظت از سلامتی آنهاست.

ما با بسیاری از دوستان مواجه شدیم که در زمان خرید ضد آفتاب این سوالات را می پرسند:

مناسب ترین کرم ضد آفتاب برای پوست کدام است؟

  • کدام کرم ضد آفتاب مناسب پوست چرب است؟
  • چه ضد آفتابی برای پوست خشک مناسب است ؟
  • ضد آفتاب رنگی بهتره یا غیر رنگی ؟
  • برای بچه ها چه کرم ضد آفتابی استفاده کنیم؟
  • کرم با چه SPF بخریم ؟

مسلما هر کدام از این سوالات جواب مختص خود را دارد ، اما ما در مایا اعتقاد به زیبایی و سلامت با کمترین عوارض و مشکل هستیم.

پس با وجود مارک و برندهای بسیار کرم ضد آفتاب ، معتقدیم طبیعت پیشتر کار خود را کرده و کرم ضد آفتاب طبیعی را در اختیارمان قرار داده .

بهترین کرم ضد آفتاب طبیعی

بهترین کرم ضد آفتاب طبیعی

روغن آرگان با خواص فوق العاده خود ، علاوه بر اینکه یکی از بهترین و مناسب ترین ضد آفتاب طبیعی می باشد ، بلکه یک کرم مرطوب کنند و کرم دور چشم به حساب می آید.

علاوه بر همه اینها این روغن برای تمام سنین بخصوص برای بچه ها با سن کم قابل استفاده می باشد که بخاطر طبیعی بودن عوارضی برای آنها نخواهد داشت.

پس با خرید روغن آرگان پک مراقبت از پوست تهیه کردید ، که علاوه بر مراقبت از پوست شما ، زیبایی و جذابیت را برای شما به ارمغان می آورد.

روغن آرگان یک کرم ضد آفتاب مناسب برای افراد با پوست خشک است که پوست آنها را مرطوب نیز نگه می دارد و چین و چروک آنها را کم می کند.

و برای افراد دارای پوست چرب و حساس که مدام درگیر جوش زدن هستند ، نه تنها ضد آفتابی مناسب به حساب می آید ، بلکه با ایجاد توازن در چربی سطح پوست آنها ، جوش و لک های پوستی آنها را از بین می برد.

روغن آرگان با ویتامین های A  و C  ، آنتی اکسیدان و همچنین امگا 3 و 6 باعث شفافیت ، جوان سازی ، از بین رفتن سیاهی دور چشم و … می شود.

در مایا ما منتظر نظرات و سوالات شما در قسمت مشاوره ها هستیم تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *