افزایش سایز سینه بصورت کاملا طبیعی

افزایش سایز سینه

ظاهر هر فردی در کیفیت روابط تاثیر گذار است . در خانم ها علاوه بر داشتن چهره جذاب و زیبا ، اندام نیز مانند آقایان در جذابیتشان بسیار موثر است.

سینه خانم بخصوص در نظر جنس مخالف بسیار به چشم می آید و نشان دهنده جذابیت ، سلامت و بالغ شدن هر دختر خانمی به حساب می آید.

عوامل تاثیرگذار بر سایز سینه ژنتیک ، وزن ، شیوه زندگی و تغذیه می باشد.

از طرفی تبلیغات بسیاری برای کرم ها ، مکمل ها و روش های جراحی و تزریقی برای افزایش سایز سینه وجود دارد که بسیاری از این روش ها بی تاثیر و یا دارای عوارض هستند.

در این مقاله مثل همیشه بهترین روش افزایش سایز سینه بصورت کاملا طبیعی ، بدون عوارض و بدون بازگشت را ارائه می کنیم.

بهترین راه افزایش سایز سینه

بهترین روش افزایش سایز سینه

الانتیئن ماده ای است که در حلزون ، زالو و کرم ایزینفتیدا یافت می شود ، الانتیئن تنها ماده ی کشف شده به حساب می آید که سبب افزایش حجم سلولها می شود.

روغن خراطین اصل با دارا بودن مقدار فراوانی از ماده الانتیئن بهمراه اسیده های چرب و امگا 3 و 6 که از دیگر ماده های ایجاد کننده بستر مناسب برای افزایش رشد سلولها به حساب می آیند ، یکی از بهترین و طبیعی ترین روغن هایی است که میتواند باعث افزایش سایز سینه شود.

روغن خراطین اصل با دارا بودن خاصیت های بسیاری که دارد به عنوان معجزه قرن نیز نام گذاری شده و به عنوان موثرترین حجم دهنده پوست صورت و سایر عضلات استفاده می شود.

کافیه با مالش سینه های خود چربی های اطراف سینه را به سمت نوک سینه حرکت دهید تا سینه قرمز شود ،سپس چند قطره از روغن خراطین را بر روی سینه خود ماساژ دهید.

با تکرار این عمل در 2 بار در روز و برای مدت زمان 40 روز جذابیت خود را با سینه های برجسته بیشتر کنید.

روشهای دیگر افزایش سایز سینه

در بین روشهای استفاده از قرص ، استفاده از کرم ها و تزریق بوتاکس بخاطر عواض ، از طرف ما پیشنهاد نمی شود.

استفاده از مواد غذایی دارای ویتامین E  مانند تخمه آفتاب گردان ، انبه ، کدو حلوایی و … در کنار ماساژ و انجام ورزش به داشتن سینهای برجسته  و حجیم کمک می کند.

ماساژ برای افزایش سایز

با ماساژ روزانه سینه های خود روند افزایش سایز را سرعت می بخشید ، کافیست چربی های اطراف سینه را به سمت داخل و نوک سینه بکشید تا قرمز شود ، سپس نوک سینه خود را بصورت دورانی ماساژ دهید .

سعی کنید ماساژ را دوبار در رزو تکرار کنید.

ورزش برای افزایش طبیعی سایز سینه

فشار به دیوار

در فاصله ای بیشتر از دستان خود از دیوار باستید ، سپس دستان خود را به صورت صاف به دیوار برسانید ، اکنون بدن شما زاویه ی کمی دارد.

سعی کنید مانند شنا دستان خود را خم کنید و تا حد ممکن سینه خود را به دیوار نزدیک کنید و پس از مکثی کوتاه دوباره دستان خود را صاف کنید و به حالت اولیه برگردید.

این حرکت را به قدری انجام دهید که احساس خستگی کنید سپس پس از استراحت 2 تا 3 دیگر تکرار کنید. در بازه های چند روزه تعداد هر نوبت را زیاد کنید تا به نتیجه دلخوا برسید.

ورزش برای افزایش سایز سینه

شنا

روی زمین به جلو دراز بکشید و به غیر از نوک پا و کف دستان خود تمام بدنتان را از زمین فاصله دهید تا دستانتان صاف شود، دستان خود را خم کنید و تا جای ممکن سینه خود را به زمین نزدیک کنید ، پس از مکثی کوتاه دوباره به حالت قبلی بازگردید.

این حرکت را نیز مانند حرکت قبلی تا جایی که خسته شوید ادامه دهید ( حداقل 5 بار) و هر روز پس استراحتی کوتاه دوباره ادامه دهید و در بازه های زمانی چند روزه تعداد هر نوبت را زیاد کنید.

اگر حرکت برای شما سخت است ، می توانید مانند شکل زانو های خود را روی زمین بگذارید.

در مجموع انجام حرکات ورزشی بهمراه تغذیه مناسب در کنار استفاده از روغن خراطین معجزه آسات و اثر فوق تصوری بعد از مدتی تحمل برای شما دارد.

نظرات ، سوالات و پیشنهاداتان را در زمینه داشتان سینه های بزرگ و زیبا با ما به اشتراک بگذارید و از نظر تخصصی و کارشناسی شده ما به رایگان بهره ببرید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *