درمان خشکی و تیرگی پوست صورت

 

عوامل متعددی درتعیین رنگ و نوع پوست تاثیرگذار است. علاوه بر ژنتیک, عوامل محیطی نظیر نورخورشید و عوامل هورمونی و حتی برخی بیماری ها نیز می تواند پوست شما را تیره و یا خشک کند.

پوست خشک نیازمند آبرسانیست, با بهره گیری از روغنهای طبیعی می توان رطوبت مورد نیاز پوست را تامین  کرد. روغن آرگان, جوجوبا و ماکادمیا گزینه های خوبی برای درمان پوست خشک هستند.

برای روشن تر کردن پوست صورت به شیوه طبیعی می توانید از روغن آرگان کمک بگیرید. استفاده روزانه از روغن آرگان موجب لایه برداری سلول های مرده شده و به مرور پوست شفاف و درخشانی خواهید داشت. در کنار استفاده مستقیم روغن آرگان, از ماسک روشن کننده آرگان هم که خودتان میتوانید در خانه تهیه نمایید استفاده کنید.

ماسک روشن کننده پوست خانگی:

راه روشن شدن رنگ پوستتان اینست که ۵ قطره روغن آرگان, یک قاشق غذاخوری عسل و ۲ قاشق غذاخوری آبلیموی تازه را با هم مخلوط کنید و ۱۰ دقیقه روی پوستتان ماساژ دهید و سپس با آب سرد بشویید. پس از چندبار تکرار خواهید دید چه تاثیر شگرفی در رنگ پوستتان خواهد داشت!

 

روش مصرف روغن خالص :

حداقل روزی ۲ مرتبه (صبح و شب) بر روی پوست تمیز صورت ماساژ دهید . به دلیل جذب بالای روغن ها بر روی پوست، پس از چند دقیقه اثری از روغن بر روی پوست باقی نمی ماند.

پکیج آبرسان

درمان خشکی پوست

محصولات مرتبط با خشکی و تیرگی  پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *